Dél-Itália (Bari)

Csodálatos napokat töltöttünk Dél-Olaszországban. Nagyon jó választás volt, sok élménnyel lettünk gazdagabbak. Szívesen visszamennék.

BARI.
Sajnos nem sikerült magtalálni a strandot, sok km-t megtettünk, de nem sikerült.
Itt volt a szállásunk, nagyon jó luxuslakást fogtunk ki, szuper áron. Innen indultunk el minden nap, és a sok barangolás után nagyon jó volt ide visszatérni. Szállásadónk rendkívül kedves ember volt.
Ami idegesítő Olaszországban az, hogy nem tudni mikor érkeznek a buszok. Volt olyan, hogy egy órát vártunk rá.Ugyanez volt a helyzet Szicílián is.
A Bari Centrálról indulnak a vonatok és a buszok is. Nagyon féltem a vonatkozástól, de nagyon szuper.

MONOPOLI
Szép napot töltöttünk itt. Igazon kellemes volt a víz és jót kirándultunk.

Na és POLIGNANO, ahol a part szerelembe forr össze a tengerrel. Három város, hallhatatlan kultúrák találkozásában, és a tenger ölelésében. Csodálatos kilátás, csodálatos utcák, étterem a sziklában... leírhatatlan.

FOGGIA
Mivel nem tudtunk dönteni hogy Lecce-be vagy Foggia-ba menjünk, érmét dobtunk fel, és Foggia lett a nyerő. Luxusvonattal menünk Foggiába. Itt inkább butikokat és cipőüzleteket néztünk. Sajnos sok bolt zárva volt, de végül hosszas gondolkodás után megvettem az őszi-tavaszi cipőmet, amit nagyon imádok.

Aztán el kezdett esni az eső és izgultunk, hogy nagyon el fogunk ázni, de szerencsére hazafelé a vonaton ért el minket a vihar, és már csak attól tartottunk, hogy addigra ér Bariba, mire mi odaérünk majd. Szerencsénk volt, mire a lakásba értünk, akkor lett nagyobb vihar.