Dia rosszullétei


A legfájóbb dolgok egyike, ha az ember a gyermekén nem tud segíteni, ha baja van. Elmondhatatlanul nehéz elviselni, amikor előjönnek a rosszullétek, a nem alvás, a fájdalom, és én tehetetlen vagyok. Hétfőn volt egy enyhébb rosszulléte, de viszonylag hamar túl lett rajta Magne B6-tal és fájdalomcsillapítóval. Kedden éjjel is rosszul lett és nem is múlt el egész éjjel és egész szerdán sem. Engem ez nagyon megviselt, mert ilyenkor gyenge, nagy fájdalmai vannak, és én tehetetlennek érzem magam. Futok a gyógyteámmal, de már az sem nagyon használ... Leküldtem dokihoz, aki adott a gyógyszere mellé még egy szert és mondta, hogy azért örülne, ha elmenne a pszichiátriára. Egy kicsit ijesztőnek tűnt számomra... de hátha ott találnak valami jobb orvosságot számára. Ott csak péntekre kapott időpontot. Szerda éjjel is rosszul lett, 3 órától egész csütörtök délután fél 4-ig szenvedett. Hiába vette be gyógyszert, kijött minden. Enni nem tudott. Ekkor az orvos javaslatára bement a sürgősségire. Ott elég "érdekesen" álltak a dolgokhoz, de megmondta az ott lévő "hölgyikének", hogy 3 napja fájdalmai vannak, a gyerekeit nem tudja ellátni, nem tud aludni, se enni és hány. A vérvétel, vizsgálatok és UH kiderítette, hogy epekövei vannak... örültünk, hogy ez kiderült. tehát nem a depresszió okozza a fájdalmakat. Kapott gyógyszereket, injekciót és a háziorvost kell majd felkeresni. Kapott cseppeket, most jól van szerencsére... Remélem nem lesz ezzel már gond. A pszichiátriára természetesen nem ment vissza.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések