Édesapám halálának a napja (még képek)

 Nagyon sokára jött el ez a nap, hogy nekki tudjak állni megírni ezt a bejegyzést... Majdnem 7 hónap... Nehéz is erről beszélni, írni, de sajnos nem lehet változtatni a dolgokon.



2 nappal előtte: 

Kedden még bent voltam látogatni, de 3 nap pihenőre "ítélt" az orvos, mondván, hogy nagy szükségem lenne rá egyrészt a légúti problémáim miatt, másrészt muszáj lenne pihennem. Dupla maszk volt rajtam, nehogy megfertőzzem szegényt... így másnap, 05-én a Diniék mentek látogatni... Ez a látogatás merőben új volt... nem az volt, hogy menjél ám kislányom nyugodtan, hanem nosztalgiázott a papa, mondta, hogy milyen jók is voltak a régi szülinapok, mondta, hogy egyedül maradt, mióta nincs a mama, s  nem akarta, hogy elmenjenek tőle, kérdezte, hogy mennek-e másnap... én megyek-e ma... Mondták, hogy csak pénteken tudok, mert beteg vagyok.

Aznap reggel 6-kor ébredtem, éselkezdtem nézni a sorozatomat. A filmben meghalt az egyik szereplő édesanyja és a temetés zajlott.

8 órakor hívott az tthon, hogy édesapám reggel 7 órakor meghalt. :-( Nagyon nagyon fájdalmas volt, még az sem tudott vigaszt nyújtani, hogy már együtt van édesanyámmal, a  bátyámmal és a rokonokkal... és nekik már minden jó... és bizonyára nagyon boldogok együtt.

Ha tényleg így van, akkor boldog vagyok!





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések