Coleslaw salad (amerikai káposztasaláta) Edy módra, ahogy Máltán ettük

Talán sosem gondoltam volna, hogy ez a recept valaha megszületik.

Nyáron amikor nyaralni voltunk, a kedvenc éttermünkben a szakács az ételekhez egy nagyon finom salátát készített, persze csak akkor, ha szerencsénk volt. Imádkoztam minden délben, hogy kapjak ilyet.
Ma keresgéltem a neten, hogy mi is legyen a hús mellé, jó volna valamilyen saláta, és egészen véletlenül akadtam rá egy képre, amely hasonlított a mi salátánkra. Tovább kutattam, és rájöttem, hogy rengeteg hasonló recept létezik, de egyik sem egyforma. Ezért elhatároztam, hogy megalkotom az én Coleslaw salátámat. Nagyon finom lett, pontosan megegyezik ízre azzal, amibe beleszerettem!

Az én Coleslaw salátám:


Hozzávalók:

1 közepes fej káposzta
2,5 db nagyobb sárgarépa
póréhagyma egy nagy fele
1 nagy pohár tejföl vagy joghurt
6 evőkanál majonéz
1,5 evőkanál méz
1,5 ek citromlé

1 ek almaecet
2 ek édes mustár
só (kevés)
bors (kevés)

porcukor

Lereszelem kicsi lyukú reszelőn a  megpucolt sárgarépákat, a nagyobb lyukun a fejeskáposztát (persze torzsája nélkül). Bár volna aprítógépem, lakkor egyszerűbb lenne.


Az öntethez egy nagy pohár tejfölt összekeverem a majonézzel, a mézzel, a citromlével, a mustárral és pici sóval, borssal. Teszek bele porcukrot is, almaecetet, őrölt borsot. Majd a káposztás, répás, hagymás keveréket jól összekeverem az öntettel és hűtőbe teszem, hogy összeérjenek az ízek.Kóstolás után ízesíthetjük még.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések