The Rasmus: Save Me Once Again


SAVE ME ONCE AGAIN-MENTS MEG ÚJRA


Mint a kő,úgy zuhanok
Túl messze ,hogy megtaláljatok
Nincs menedékem a vihar elől
Az a sok szeretet,amit találtam
sem tudott visszafordítani
Elsodort,egyedül...

Ne mondd,hogy itt a vég
Azt hiszem újra elvesztem

Köszönöm a türelmedet,
A rám áldozott perceidet
Sosem tudtam,azt hiszem,
hogy megmenteni próbálsz engem
Szabadíts meg az árnytól
Mi ott nyugszik a vállaimon

Kérlek, ne mondd,hogy vége,
hogy vége,hogy vége.

Gyenge voltam,besimerem,
Túl mohó volt a szívem
Többet akartam,mint ami kellett

Táncolok a pengeélen
Az ürességtől félve
Ne menj el
Barátom,nagyon kérlek!


Köszönöm a türelmedet,
A rám áldozott perceidet
Sosem tudtam,azt hiszem,
hogy megmenteni próbálsz engem
Szabadíts meg az árnytól
Mi ott nyugszik a vállaimon



Kérlek, ne mondd,hogy vége,
hogy vége,hogy vége.
Ne mondd,hogy itt a vég
Azt hiszem újra elvesztem
Táncolok a pengeélen
Ne hagyj el,
Barátom,nagyon kérlek!
Ments meg újra engem

Megmentenél még egyszer?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések