2011. Izgalom, hőség, Dél-Franciaország


Nagyon nagy a meleg, sőt ez már hőség... Nehezen viseli mindenki, én meg amúgy sem bírom. A gyerekek elvannak, Dávid tele energiával, úgy kell leültetni, vagy "lelőni", ami nem tart sokáig... Sokat labdázunk, focizunk, mesét nézünk vagy éppen mesekönyvezünk, mikor mihez van kedve. Dius letöltötte a majmos-mesét, tehát van mit nézni. Sokszor megnézi a Drága, nagyon szereti. Tényleg, ez most jutott eszembe, lehet hogy ránk fog ebben hasonlítani, mert mi is minden olyan filmet, ami tetszik, többször is megnézünk... :-) 
 
Oli nem nagyon bírja a meleget, sokat sír. Felfedezte az "állás"-t, sokszor ezt tenné, és mászna is, de nem bír még. Sokat forog. Tegnap ki is akadtam, mert kb. 2 percre magára hagytam az ágyon, és mire bementem a szobába, lent állt az ágy mellett a szőnyegen. Ennyit arról, hogy beljebb teszem az ágyra, nehogy leessen. :-(
 
Ezt a napot választottam, hogy leírjam, merre is megyek és hova is tartok.
Nagyon régi szerelemem Dél-Franciaország, és nagy vágyam volt a francia riviéra, más néven a Cote d'azur.  szeptember 06-án Ljubjanát és Olaszországot érintve  Veronán keresztül utazunk  Antibes-be, itt lesz 200 méterre a szállás a tengerparttól. A szállás közelében és területén bevásárlóközpont, vonat, éttermek és  fürdőmedencék is vannak. Meglátogatjuk Grasse-t, a Verdun-canyont, Nizza-t, Cannes-t, Monte Carlot, Milanot, hogy csak a nagyobbakat említsem. Minden egyes hely gyönyörű lesz, például Monacoban az Egzotikus Kert, mely 1933-ban nyílt meg. De Szt. Margit szigetére is elmegyünk (kapcs: Vasálarcos c. film). Összefoglalva a francia és  olasz riviéra és Monaco legszebb helyeit látogatjuk meg, és szeptember 15-én érek haza.
 
Sokat gondolok az előttem lévő feladatokra (mit kell befizetni, mit kell megvenni, mi fogyott el, tankönyvvásár, átutalni valók, iskolakezdés), egyre többet az UTAZÁS-ra (mit csomagoljak majd be az összeírtakon kívül), már csak 12 nap van az indulásig, és sok mindenre... Állandósult a "lepkés állapot" :-)) Eszembe jut az az idő, amikor még Diusékkal arról beszélgettünk, hogy még fél év van hátra, és hogy mennyire sok idő ez még, hát nagyon hamar eltelt...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések