Vörös hajból szőke

Hosszú hónapokon keresztül "vajúdtam", hogy hogy lehetne a festett vörös hajam szőke roncsolás nélkül.Természetesen felkerestem fodrászt is, aki azt mondta, hogy lehetetlen. Két hónapig szenvedtem, majd elmentem egy illatszer üzletbe és vásároltam két doboz YUNSEY 12/03-as festéket és 2 doboz 12 %-os oxit hozzá. A lenövésem csodásan szőke lett, a vörös festék kicsit megkopott. Nem adtam fel a reményt, egy hónap múlva újra megismételtem,  és határozottan kopik a vörös, a lenövés pedig szőke! :-) Ezentúl csak a tövét fogom festeni, vágatni nem vágatok jó ideig, ha elég idétlen így, összefogom a hajam, úgy határozottan csini. És  ha szőke lett már elég nagy rész,akkor  elgondolkodhatok egy fazonváltáson, de egészséges marad így a hajam.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések